shopping cart empty
Support ticket
Login to post a new topic and to write a reply.
Thread Tools Rate This Thread


Search within thread:

Login to rate this thread.
#1 (permalink)      2/19/2019 6:15:57 AM US Central   quote/reply + tips
NickestName
Member
  • JoinedDec 2018
  • Posts 4
  • Reviews 0
  • Kudos1
+1 details
Support ticket
Hello FT.

My support ticket regarding a ready to ship order has been in que for 80 hours, will you have a look? Thought it my have gotten lost in your line :)

Q0131VQMGF
#2 (permalink)      2/19/2019 11:18:05 PM US Central   quote/reply + tips
1vaper
Member
  • JoinedJul 2016
  • Posts 1
  • Reviews 0
  • Kudos0
C121517494 support ticket I have opened my ticket 3weeks ago and still no response. Fast to take ur money but not Fast to respond.

Edited on 2/19/2019 at 11:21 PM. Reason:
#3 (permalink)      2/20/2019 2:08:30 AM US Central   quote/reply + tips
Avatar
Anniepan
Staff
  • JoinedNov 2016
  • Posts 6627
  • Reviews 0
  • Kudos3808
NickestName wrote:

Hello FT.My support ticket regarding a ready to ship order has been in que for 80 hours, will you have a look? Thought it my have gotten lost in your line :)Q0131VQMGF




Hello NickestName ,

We are really sorry the ticket response time will be delayed due to backlogs. Since you have sent us multiple messages in succession, the ticket will be refreshed and pushed to the bottom of reply queue. We answered your ticket and saw you cancelled some items then hold the order. So we release the order and ship it out OK? Please let us know your opinion in ticket. Then we can offer further help at soon as we can. Thank you.

#4 (permalink)      2/20/2019 2:20:05 AM US Central   quote/reply + tips
Avatar
Anniepan
Staff
  • JoinedNov 2016
  • Posts 6627
  • Reviews 0
  • Kudos3808
1vaper wrote:

C121517494 support ticket I have opened my ticket 3weeks ago and still no response. Fast to take ur money but not Fast to respond.



Hello 1vaper,

We received your first ticket on Feb 14, but your sent another two then. Each time you reply to your ticket it goes to the bottom of the list for replies, we are really sorry about this.

We have answered your ticket, please kindly send us a proof to show the issue. Then we will offer the warranty for you very soon.

Thank you for your patience.

#5 (permalink)      2/20/2019 3:31:05 AM US Central   quote/reply + tips
Avatar
Charlygal
Member
  • JoinedMay 2014
  • Posts 833
  • Reviews 613
  • Kudos1050
+1 details
Thank you for your patience.

PMSL 🤣🤣
M2mm x 3mm or 4mm - M2.5mmm x 3 or 4mm - M3mm x 3 or 4mm screws /grubs etc for new vapers will be invaluable Embrace the vape